Veritas wijnen

Wijnbeschrijving

Lions Club Veritas wijnen 2011

Lions Club Almere Veritas heeft een aantal wijnen in diverse prijsklassen geselecteerd en ingekocht. Deze wijnen zijn van uitstekende kwaliteit: de wijnen kunnen bij ons worden geproefd tijdens onze halfjaarlijkse* wijnproeverij en natuurlijk gekocht!

De opbrengst van de verkoop komt ten goede aan het jaarlijkse goede doel van de Lionsclub Almere Veritas. In 2011 en 2012 is dat de Almeerse Super Opkikkerdag, georganiseerd door de Stichting De Opkikker uit Almere.

Door de scherpe inkoop kunnen wij de wijnen tegen een marktconforme prijs aanbieden.
Dus waarom niet bij ons ingekocht voor het komende seizoen? Zie hier voor de prijzen en de bestelmethode.

* Een wijnproeverij bij u op de zaak of prive kan ook! Neem contact met ons op voor de details: Elma van den Worm via activiteiten@lionsclubalmereveritas.nl.

Voor een beschrijving van de wijnen, klik hier.

Stichting Opkikker verzorgt (Super) Opkikkerdagen voor gezinnen met een langdurig ziek kind, zodat na veel vervelende dagen de leuke dagen toch nét iets langer duren. Het secretariaat in Almere Haven ondersteunt de 120 vrijwilligers in het land en stuurt de honderden gelegenheidsvrijwilligers aan, die betrokken zijn bij de stichting. Persoonlijke aandacht voor de gezinnen, werken met vrijwilligers en kostenbeheersing zijn speerpunten voor de stichting. Voor meer informatie zie www.opkikker.nl.

EDP drukkerij en ontwerpres